
Biuro obsługi klienta: +48 58 739 66 00
Akt o usługach cyfrowych (DSA)
Ta strona zawiera informacje na temat zgodności Grupy Morizon-Gratka z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych i zmieniającym dyrektywę 2000/31/WE (Digital Services Act, DSA).
Punkty kontaktowe
Punkt kontaktowy dla organów
Bezpośrednia komunikacja dla organów państw członkowskich Unii Europejskiej, Komisji Europejskiej i Europejskiej Rady ds. Usług Cyfrowych na potrzeby stosowania Aktu o usługach cyfrowych, jest możliwa pod adresem
Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.
Punkt kontaktowy dla odbiorców usług
Bezpośrednia komunikacja – drogą elektroniczną lub telefonicznie – dla odbiorców usługi jest możliwa pod adresem i numerem telefonu:
Średnia liczba odbiorców usługi
Średnia liczba aktywnych miesięcznie odbiorców usługi oferowanej w naszych serwisach.

1 489 887
użytkowników

931 149
użytkowników

15 228
użytkowników

15 390
użytkowników

2 106
użytkowników

2 403
użytkowników

783
użytkowników

432
użytkowników
Średnie z ostatnich 6 miesięcy, aktualizacja styczeń 2025.
Dane na podstawie badania Mediapanel, dostarczanego przez Gemius.
Dane publikowane w wykonaniu obowiązku określonego w art. 24 ust. 2 Aktu o usługach cyfrowych.
Oznaczanie reklam zgodnie z DSA
Reklamy prezentowane na interfejsie platformy internetowej są oznaczone zgodnie z Art.26.ust.1 DSA. Użytkownikowi, po naciśnięciu symbolu lub
(informacji) w oknie kreacji reklamowej, prezentowane są informacje:
- Kto jest reklamodawcą (w czyim imieniu prezentowana jest reklama)
- Kto zapłacił za reklamę (jeżeli nie jest to reklamodawca)
- Dlaczego widzę tą reklamę (czyli informacja o głównych parametry wykorzystanych do określenia odbiorcy reklamy i sposób zmiany parametrów w stosownych przypadkach np.: profil lub wyrażone zgody na cele marketingowe z linkiem do ustawień/zmiany/wycofania tych zgód)
Oznaczenie reklam Google Ad Manager

Oznaczenie pozostałych reklam

