mzn-grt.svg

Nie przegap żadnego telefonu!

Aktywuj calltracking w ramach abonamentu

Promocja! Teraz możesz zamówić usługę Calltrackingu do swojego abonamentu za 1 grosz netto miesięcznie niezależnie od ilości numerów jakie posiada Twoje biuro!

MicrosoftTeams-image (446)

Co zyskujesz?

Poznasz dokładną liczbę kontaktów telefonicznych wygenerowanych dla Twojego biura przez oferty publikowane w serwisach Grupy Morizon-Gratka.

Dowiesz się, ile połączeń odebrał każdy z pośredników w Twoim biurze, jak długo trwały rozmowy i kiedy się odbyły.

Poprawisz jakość obsługi klienta i zwiększysz pozytywne doświadczenia z kontaktu z Twoim biurem.

Nie przegapisz żadnego potencjalnie zainteresowanego klienta, co w sytuacji zmniejszonego popytu na rynku nieruchomości jest kluczem do sukcesu.

Zyskasz możliwość zliczenia nieodebranych połączeń i szybko oddzwonisz do zainteresowanych osób.

Zaoszczędzisz - poza promocją koszt calltrackingu dla biura z 5 numerami to 75 zł miesięcznie.

Aktywuj usługę calltracking już teraz!

W ramach pakietów BASIC+, PLUS+ i PRO+ możesz aktywować calltracking.
Wypełnij formularz kontaktowy lub skontaktuj się bezpośrednio ze swoim opiekunem handlowym.


    Jak działa calltracking?

    1. Dla telefonu agenta nieruchomości zostaje nadany indywidualny numer wirtualny, który umożliwia śledzenie i zliczanie połączeń.

     

    2. Wirtualny numer jest widoczny w ogłoszeniach zamieszczonych w serwisach: Morizon.pl, Gratka.pl. Jest to numer stacjonarny z wybranym przez Ciebie prefixem.

    prefix-calltracking

    3. Gdy zadzwoni potencjalny klient zostanie on bezpośrednio połączony z opiekunem oferty. Po odebraniu połączenia agent usłyszy odtworzone nagranie informujące, że dzwoni potencjalny klient z Grupy Morizon-Gratka.

     

    4. Otrzymasz od nas automatyczne powiadomienia mailowe informujące o połączeniach, które nie zostały odebrane lub nie doszły do skutku (np. dzwoniący rozłączył się przed połączeniem).

     

    5. W panelu Agencja5000 możesz szybko sprawdzić na jaki numer oddzwonić, ile trwały połączenia wykonane do poszczególnych agentów biura i jak wygląda dokładny wykaz kontaktów lub prób kontaktu.

     

    Regulamin usługi dodatkowej "Calltracking”.

    Najczęściej zadawane pytania

    Z jakich stref numeracyjnych mogę wybrać numery wirtualne dla mojej firmy? 

    Klient może wybierać prefix numeru stacjonarnego, który będzie taki sam dla całego biura. Do wyboru: 58X, 61X lub 71X (przykład numeru: 588664476).

    Czy mogę włączyć usługę calltracking np. tylko dla dwóch numerów moich agentów i pominąć niektóre numery? 

    Ze względów technicznych możliwe jest uruchomienie usługi na wszystkie numery Państwa agencji jakie są podane w naszym CRM-ie. Nie można ograniczyć usługi na kilka wybranych numerów. 

    Nie chcę stosować numerów mierzących - wolę, aby klienci zapisywali sobie numer bezpośrednio do mnie. Wtedy nie mam obaw, że po skasowaniu numeru mierzącego potencjalny klient do mnie nie dodzwoni. 

    Przy stosowaniu numerów mierzących istnieje oczywiście ryzyko zapisania takiego numeru i sytuacji, gdy po jego skasowaniu potencjalny klient nie dodzwoni się do oferenta. Faktycznie jednak klienci są zainteresowani samym ogłoszeniem i zadzwonią na numer podany w danej ofercie. Dodatkowo korzyści z mierzenia liczby pozyskanych leadów telefonicznych znacząco przewyższają powyższe ryzyko. Zdecydowanie warto dowiedzieć się, czy z danej oferty zadzwoniło do oferenta 30, czy może tylko 2 osoby za cenę tego, że być może jedna z nich zapisze numer mierzący i nie będzie w stanie odnaleźć potencjalnego klienta w internecie. 

    Mam podany w ofertach telefon komórkowy, a oferowane wirtualne numery są numerami stacjonarnymi. Czy numer stacjonarny nie utrudnia kontaktu z poszukującymi? Dlaczego miałbym chcieć skorzystać z tej opcji? 

    Numery stacjonarne, które oferujemy, w żaden sposób nie ogranicza możliwości kontaktu z oferentem. Nasze dane wskazują, że na numery stacjonarne są wykonywane połączenia nawet do godziny 20:00. Takie połączenia mogą być przekierowywane na numer komórkowy - wtedy o skutecznym kontakcie decyduje wyłącznie pośrednik nieruchomości. O tym z kolei, czy zainteresowany zdecyduje się zadzwonić z pytaniem o konkretną ofertę decyduje sama jakość tej oferty, a nie rodzaj widniejącego na niej numeru. 

    Skąd będę wiedział, że nawiązane przez użytkownika połączenie pochodzi z serwisów Morizon-Gratka? Jest jakieś nagrane intro przed połączeniem z potencjalnym klientem, które informuje, że połączenie pochodzi z Grupy Morizon-Gratka? 

    Przed połączeniem z calltrackingu jest dodany komunikat głosowy informujący agenta, że klient dzwoni z zainteresowania ofertą od Grupy Morizon-Gratka. W Agencji5000 można sprawdzić liczbą takich połączeń.

    Czy rozmowy są nagrywane? 

    Nie, rozmowy nie są nagrywane .

    Czy oferowane numery są nowe, czy były wykorzystywane przez kogoś innego? Jak długi czas nie były używane?

    Wykorzystywane numery mogą być nowe i używane. Numery używane po skasowaniu trafiają do kwarantanny po czym dopiero po minimalnie 3 miesiącach mogą wrócić do ponownego użycia.

    Dostaje dużo telefonów niezwiązanych z ogłoszeniami moich nieruchomości? Czy one również będą zaliczone w systemie jako otrzymane przeze mnie leady? Czy zobaczę je w statystykach w Agencji5000? 

    Całą listę połączeń traktujemy jako dostarczone leady i są one widoczne w panelu Agencji5000. Może się więc zdarzyć, że niektóre z tych połączeń okażą się błędne lub nie będą związane z ogłoszeniami nieruchomości. Tak samo będzie również, gdy umieścimy w ofertach numery realne zamiast numerów mierzących. Są to połączenia automatyczne, które to są wykonywane na losowo generowanych numerach. Przewidujemy możliwość reklamacji i zgłoszenia tego typu połączeń - każde zgłoszenie rozpatrzymy indywidualnie.

    Czy jeśli oddzwonię ze swojej komórki na numer potencjalnego klienta, to jaki numer wyświetli mu się na komórce - wirtualny czy ten oryginalny, przypisany do telefonu komórkowego? 

    Nie ma możliwości oddzwaniania z numerów wirtualnych – klientowi wyświetli się zatem numer komórkowy.

    Czy mogę zażądać zmiany numeru wirtualnego? 

    Tak. W uzasadnionych przypadkach można dokonać zmiany numeru wirtualnego.

    Czy wirtualny numer mogę wykorzystywać do innych celów poza serwisami Grupy Morizon-Gratka? 

    Nie, nie powinno się wykorzystać wirtualnego numeru do innych celów przede wszystkim, aby nie zaburzyć statystyk dot. liczby pozyskanych leadów.