logo-www_Obszar-roboczy-1.png

Biuro obsługi klienta: +48 58 739 66 00

Akt o usługach cyfrowych (DSA)

Ta strona zawiera informacje na temat zgodności Grupy Morizon-Gratka z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych i zmieniającym dyrektywę 2000/31/WE (Digital Services Act, DSA).

Punkty kontaktowe

Punkt kontaktowy dla organów

Bezpośrednia komunikacja dla organów państw członkowskich Unii Europejskiej, Komisji Europejskiej i Europejskiej Rady ds. Usług Cyfrowych na potrzeby stosowania Aktu o usługach cyfrowych, jest możliwa pod adresem

Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.

Punkt kontaktowy dla odbiorców usług

Bezpośrednia komunikacja – drogą elektroniczną lub telefonicznie – dla odbiorców usługi jest możliwa pod adresem i numerem telefonu:

Średnia liczba odbiorców usługi

Średnia liczba aktywnych miesięcznie odbiorców usługi oferowanej w naszych serwisach.

gratka_logo

 

1 980 369
użytkowników

morizon_logo

 

970 515
użytkowników

nowe-inwestycje

 

25 083
użytkowników

Logo-domypl 1

17 226
użytkowników

logo-nportal 1

4 455
użytkowników

Logo-ofertynet 1

2 862
użytkowników

logo_bezposrednie 1

1 701
użytkowników

logo-komercyjne (1) 1

1 080
użytkowników

Średnie z ostatnich 6 miesięcy, aktualizacja kwiecień 2024
Dane na podstawie badania Mediapanel, dostarczanego przez Gemius.
Dane publikowane w wykonaniu obowiązku określonego w art. 24 ust. 2 Aktu o usługach cyfrowych.

Oznaczanie reklam zgodnie z DSA

Reklamy prezentowane na interfejsie platformy internetowej są oznaczone zgodnie z Art.26.ust.1 DSA. Użytkownikowi, po naciśnięciu symbolu  lub  (informacji) w oknie kreacji reklamowej, prezentowane są informacje:

 

  • Kto jest reklamodawcą (w czyim imieniu prezentowana jest reklama)
  • Kto zapłacił za reklamę (jeżeli nie jest to reklamodawca)
  • Dlaczego widzę tą reklamę (czyli informacja o głównych parametry wykorzystanych do określenia odbiorcy reklamy i sposób zmiany parametrów w stosownych przypadkach np.: profil lub wyrażone zgody na cele marketingowe z linkiem do ustawień/zmiany/wycofania tych zgód)

Oznaczenie reklam Google Ad Manager

Oznaczenie reklam Google

Oznaczenie pozostałych reklam

Oznaczenie reklam natywnych_1
Oznaczenie reklam natywnych_2

Dokumenty i pomoc