Biuro obsługi klienta: +48 58 739 66 00
Akt o usługach cyfrowych (DSA)
Ta strona zawiera informacje na temat zgodności Grupy Morizon-Gratka z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych i zmieniającym dyrektywę 2000/31/WE (Digital Services Act, DSA).
Punkty kontaktowe
Punkt kontaktowy dla organów
Bezpośrednia komunikacja dla organów państw członkowskich Unii Europejskiej, Komisji Europejskiej i Europejskiej Rady ds. Usług Cyfrowych na potrzeby stosowania Aktu o usługach cyfrowych, jest możliwa pod adresem
Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.
Punkt kontaktowy dla odbiorców usług
Bezpośrednia komunikacja – drogą elektroniczną lub telefonicznie – dla odbiorców usługi jest możliwa pod adresem i numerem telefonu:
Średnia liczba odbiorców usługi
Średnia liczba aktywnych miesięcznie odbiorców usługi oferowanej w naszych serwisach.
1 980 369
użytkowników
970 515
użytkowników
25 083
użytkowników
17 226
użytkowników
4 455
użytkowników
2 862
użytkowników
1 701
użytkowników
1 080
użytkowników
Średnie z ostatnich 6 miesięcy, aktualizacja kwiecień 2024
Dane na podstawie badania Mediapanel, dostarczanego przez Gemius.
Dane publikowane w wykonaniu obowiązku określonego w art. 24 ust. 2 Aktu o usługach cyfrowych.
Oznaczanie reklam zgodnie z DSA
Reklamy prezentowane na interfejsie platformy internetowej są oznaczone zgodnie z Art.26.ust.1 DSA. Użytkownikowi, po naciśnięciu symbolu lub (informacji) w oknie kreacji reklamowej, prezentowane są informacje:
- Kto jest reklamodawcą (w czyim imieniu prezentowana jest reklama)
- Kto zapłacił za reklamę (jeżeli nie jest to reklamodawca)
- Dlaczego widzę tą reklamę (czyli informacja o głównych parametry wykorzystanych do określenia odbiorcy reklamy i sposób zmiany parametrów w stosownych przypadkach np.: profil lub wyrażone zgody na cele marketingowe z linkiem do ustawień/zmiany/wycofania tych zgód)